خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/05/02 - 11:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
بادامچی:

شهرداری پارکبان‌های‌غیرقانونی را از سطح‌ شهر‌تهران جمع‌آوری کند/ورود کمیسیون اجتماعی به پرونده فعالیت پارکبان‌ها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از پیگیری فعالیت غیرقانونی پارکبان ها در این کمیسیون خبر داد.

محمد رضا بادامچی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره اعلام نظر معاون فنی و عمرانی شهرداری مبنی بر فعالیت غیرقانونی پارکبان ها، افزود: این افراد به خودی خود از مردم اخذ دستی دریافت نمی کنند و این ماموریت از سوی شهرداری به آنها داده شده تا اخذ دستی از مردم صورت گیرد.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: زمانی که شهرداری اعلام می کند که فعالیت پارکبان ها غیرقانونی است پس باید این مجموعه وظیفه جمع آوری آنها را نیز بر عهده داشته باشد.



این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: زمانی که پارکومترها راه اندازی شوند نیازی به وجود پارکبان نیست مشروط به آنکه پارکومترها به اندازه کافی در سطح شهر وجود داشته باشد.



بادامچی تاکید کرد: اگر قرار است فعالیت پارکبان ها غیرقانونی باشد اخذ هیچ وجه دستی نیز از مردم برای پارک در معابر پایتخت غیرقانونی است و باید پیگیری شود.



نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت:  اگر با وجود غیرقانونی بودن فعالیت پارکبان ها، همچنان شاهد حضور آنها و اخذ دستی از سوی این افراد باشیم از مسئولان مربوطه درخواست خواهیم کرد تا نسبت به این موضوع پاسخگو باشند.



به گزارش خبرگزاری خانه ملت، پیش از این معاون فنی وعمرانی شهرداری تهران از فعالیت غیرقانونی پارکبان ها خبر داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 205555
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار